فهرست پروژه های اتوکد AutoCAD سفارش و انجام پروژه اتوکد AutoCAD | memarinavaz


فهرست پروژه های اتوکد AutoCAD سفارش و انجام پروژه اتوکد AutoCAD | memarinavaz

این روزها دسترسی به منابع مختلف از طریق اینترنت امکان‌پذیر شده است. با این وجود در موارد محدودی ممکن است جست‌وجو و تلاش شما برای یافتن این منابع بی‌ثمر باقی بماند. کارشناسان ما با آشنایی کامل با منابع مختلف انجام پروژه های اتوکد، می‌توانند در این زمینه به شما مشاوره داده و منابع و داده‌های مختلف را در اختیارتان قرار دهند. نرم افزار اتوکد دارای کاربردهای فراوانی است و امروزه حتی توسط صنایعی غیر از زمینه های معماری، عمران و مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه متن، آورده شده اند. در نهایت، برخی پروژه‌های معماری به ابزارهای مشخص و سخت‌افزارهای پیشرفته نیاز دارند. در برخی موارد، دانشجویان ممکن است نتوانند هزینه این منابع را پرداخت کنند که باعث بازبماندن پروژه‌های شان می‌شود.

  • قیمت انجام پروژه ها بر اساس سختی و دیتیل پروژه و مدت زمان لازم برای انجام پروژه تخمین زده می شود.
  • رندر گرفتن یکی از فعالیت‌های پرکاربرد در طراحی‌های معماری، بازی‌های ویدیویی، فیلم‌های انیمیشنی، شبیه‌سازها، جلوه‌های ویژه و تصویرسازی طرح‌ها به شمار می‌رود.
  • اما آیا همه‌ی این مجریان، به سطح کیفی یکسانی را در انجام پروژه‌های شما متعهد هستند؟ خیر.
  • با پنهان کردن المان‌های خارجی، اشیا داخل مدل ساختمان قابل مشاهده خواهند بود.
  • اگر دو قدم قبل را با اقتدار و محکم برداشته باشید، در این قدم بدون هیچ چون و چرا و تزلزلی، با صدای بلند اعلام خواهید کرد که قصد انجام پروژه معماری و راه اندازی فضای شخصی خود را دارید.

عنوان محل مورد نظر را تایپ کرده و بر روی آیکون جستجو کلیک می‌کنیم. با کلیک راست بر روی ناحیه مورد نظر و انتخاب «Drop Marker Here»، موقعیت جغرافیایی مشخص می‌شود. در این مرحله، تنظیمات مربوط به نورپردازی فضای داخلی را انجام می‌دهیم. به این منظور، ابتدا المان‌های خارجی و داخلی ساختمان را پنهان می‌کنیم تا فقط اشیا معرف چراغ‌های داخلی، مشابه تصویر زیر در نمای مدل‌سازی باقی بمانند.

خدمات تیم ما در زمینه انجام پروژه اتوکد

نرم افزار AutoCAD کاربردهای متعددی در انجام طراحی و شبیه‌سازی در رشته‌های مکانیک، عمران و معماری دارد. برای سفارش انجام پروژه های اتوکد تنها کافی‌ست اطلاعات پروژه‌تان را در اختیار ما قرار داده و پس از اعلام هزینه و زمان پیشنهادی، سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه به نکات مهم در زمینه انجام پروژه AutoCAD می‌پردازیم. در موسسه کارت، پروژه های شما توسط متخصصان حوزه مورد نظر و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود.

چطور به عنوان متخصص اتوکد مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

فرآیند گرفتن خروجی رندرینگ با توجه به توان پردازشی و گرافیکی کامپیوتر از چند ثانیه تا چند دقیقه طول می‌کشد. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، خروجی رندر گرفتن در اتوکد با کیفیت Medium، تفاوت مشهودی با کیفیت Low دارد. با کلیک بر روی فلش سمت چپ-پایین پنجره خروجی رندرینگ، تاریخچه رندرهای قبلی نمایش داده می‌شود.

به همراه مهارت های من

برای این کار، ابتدا اشیا اضافی (معمولا دیوارهای خارجی، سقف و کف ساختمان) را پنهان می‌کنیم. در این مرحله، مشخصات متریال‌های اعمال شده را به صورت دلخواه تغییر می‌دهیم. به این منظور، پس از باز کردن ابزار Materials Browser، در بخش متریال‌های اضافه شده، بر روی متریال مورد نظر، دابل کلیک می‌کنیم. به این ترتیب، کادر تنظیمات برای اعمال تغییرات دلخواه باز می‌شود. این کادر با کلیک چپ بر روی آیکون قلم در سمت راست عنوان متریال نیز قابل گرفتن پروژه اتوکد دسترسی است.