آموزش تعمیرات ایسیو خودرو ecu مدرک معتبر + ویژه بازارکار | آموزشگاه آپادانا تبریز


آموزش تعمیرات ایسیو خودرو ecu مدرک معتبر + ویژه بازارکار | آموزشگاه آپادانا تبریز

دوره آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی یکی از دوره‌های پر طرفدار مرتبط با تعمیر خودرو است که با تسلط بر مهارت‌های آن و کمی تمرین و تکرار می‌توانید بیش از 50 میلیون تومان در ماه درآمد کسب کنید. کلاس آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی یکی از کامل‌ترین و بهترین دوره‌های آموزشی است که به آموزش تعمیرات ایسیو خودروهای سنگین نیز می پردازد. هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزش متخصصان خدمات ایسیو و ورود آنها به بازار کار است. با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی هر آنچه که یک مکانیک ایسیو باید بداند را فرا خواهید گرفت.

  • از آن جایی که ایسیو یک دستگاه الکترونیکی می باشد، واضح است که از آی سی های مختلفی در ساخت آن استفاده شده است.
  • در دوره تعمیرات ایسیو شما زیر نظر تعمیرکار ماهر بر روی انواع ایسیو کار می کنید و به تمرین و رفع اشکال می پردازید.
  • بنابراین می‌توان گفت که ایسیو قطعه مهمی است که بروز مشکل در آن باعث اختلال در عملکرد دیگر بخش‌های خودرو می شود.
  • دوره هایی که هزینه آن ها بالای 3 میلیون تومان است شرایط پرداخت اقساط دارند، برای اطلاع از نحوه پرداخت اقساط با کارشناس دپارتمان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

ایسیو از قطعات مهمی در خودرو بوده و عیب یابی و تعمیر آن بسیار تخصصی می باشد. بهترین راه برای یادگیری چگونگی تعمیرات ایسیو، تمرین و تکرار و کار عملی است و آموزش تئوری تنها سطح اطلاعات شما را افزایش داده و به مهارت های شما چیزی اضافه نمی کند. جهت انتخاب یک آموزشگاه معتبر باید مواردی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آن ها می پردازیم.

آموزش های عملی تعمیرات تخصصی خودرو در آموزشگاه فنی

یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیر ایسیو خودرو در تهران، آموزشگاه پایتخت فناوری می باشد که تمام ویژگی های لازم برای یک آموزشگاه حرفه ای را در بر دارد. این آموزشگاه در وهله اول از اساتید و مدرسین با تجربه ای برای آموزش ها استفاده کرده است. این اساتید، خود دارای مدارک معتبری در این زمینه بوده و قادر به انتقال مفاهیم به کارآموزان می باشند. در دوره تعمیر ایسیو، اصول سیستم ترمز ABS، اجزای سیستم هیدرولیک، سیستم های ترمز درام، سیستم های ترمز دیسکی و راهنمای ترمز های برقی آموزش داده شده و در ادامه پارامتر خوانی و عیب یابی توسط دستگاه دیاگ به کارآموز، تدریس خواهد شد. سیستم انژکتوری و دیگر قطعات الکترونیکی همه جز سیستم برق ماشین بوده که با وجود مزایای گسترده ممکن است به علل مختلف دچار عیب های جبران ناپذیر شود.

فرم مشاوره دوره تعمیرات ECU

این آموزش ها در راستای تعمیر ایسیو خودرو خارجی و ایرانی مطابق با بازار کار تدوین شده تا پس از دوره شما بتوانید این شغل را بدون دغدغه از سر بگیرید. با شرکت در این دوره شما به درک عمیقی از نحوه عملکرد ایسیو خودرو، نحوه ارتباط ایسیو با سنسورهای اکسیژن، سنسور میل سوپاپ، سنسور خنک کننده و سایر سنسورهای برقی اتومبیل رسیده و می توانید در صورت پیگیری به یکی از بهترین تعمیرکاران ECU خودرو تبدیل شوید. علاوه بر آن، امکاناتی که این آموزشگاه برای کارآموزان فراهم نموده است در کمتر آموزشگاهی مشاهده می شود.

دوره آموزش مالتی پلکس ایران(برق شبکه خودرو)

استفاده از اسیلوسکوپ در عیب یابی ایسیو قدرت تعمیرات ایسیو شما و قدرت تحلیل و تشخیص عیب شما را به مرحله ی جدیدی می‌رساند. متاسفانه برخی از آموزشگاه های غیر معتبر که البته هزینه کمتری هم دارند آموزش های ناقصی ارایه می‌دهند که دید برخی از علاقه‌مندان به حوزه تعمیرات ایسیو را نسبت آموزش دیدن بد می‌کنند. ممکن است افرادی باشند که سالیان سال تعمیرات ایسیو انجام می‌دهند اما برای به روز کردن اطلاعات خود و آشنایی با روش های جدید عیب یابی در دوره های آموزشی شرکت کنند. سرمایه اولیه شما برای شروع کار تعمیرات ایسیو، اول از همه و مهم تر از همه صرف زمان و فکر شماست. قبل از اینکه برای یادگیری آموزش تعمیرات ECU اقدام کنید بهتر است برای پیش نیاز های یادگیری این دوره اقدام کنید. اگر بخواهیم رقم مشخصی را به عنوان درآمد ماهیانه شغل تعمیرات ایسیو مشخص کنیم کمی غیرمنطقی به نظر می رسد.